ممنوع الخروجی ، توقیف حسابها ، توقیف اموال


با سلام، بنده در سال 1389 در شرکت سهامی خاص ...از زیر مجموعه یک شرکت سهامی عام شاغل بودم و در اسفند ماه همان سال از طرف مدیر عامل شرکت که سهامدار عمده شرکت هم بود به عضویت هیئت مدیره شرکت سهامی خاص ... به مدت دوسال انتخاب شدم .
اردیبهشت سال 1390 از شرکت بازنشسته شدم و همزمان سهام دار عمده شرکت نیز سهام خود را به افراد دیگری فروخت و شرکت را به آنان تحویل داد. در آن زمان شرکت 20 میلیارد تومان بدهی مالیاتی داشت که تماما" توسط سهامدار جدید پرداخت شد ولی افراد جدیدی را برای هیئت مدیره انتخاب نکردند و بعد از مدتی سهام خود را به کسای دیگری فروختند و متاسفانه بعد از گذشت 5 سال آنها هم هیئت مدیره خود را انتخاب نکرده اندو من هم هیچ گونه ارتباطی با آنها نداشتم و هیچ مبغلی را بابت عضویت در هیئت مدیره در یافت نکرده ام.
اکنون شرکت مبلغ 1،300،000،000تومان بدهی مالیاتی دارد و اداره امور مالیاتی تهران بعضی از حسابهای بنده را به مبلغ بدهی مسدود نموده و مرا ممنوع الخروج نیز کرده است و شماره ماشین مرا تو لیست سیاه پلیس راهور برده است و تمام اموال مرا ممنوع المعامله کرده است.
به اداره امور مالیاتی مراجعه کردم و توضیح دادم که من از آن شرکت بازنشسته شدم و دوره هیئت مدیره من هم تمام شده و بعد از بازنشستگی هیچ مسئولیتی در آن شرکت ندارم هیچ توجهی نکردند و گفتند چون در شرکت هیئت مدیره جدیدی انتخاب نشده ما اخرین هیئت مدیره را مسئول میدانیم . به شرکت مراجعه کردم مرا حتی به شرکت راه ندادند و جوابگو نشدند.
اکنون از شما خواهش میکنم مرا راهنمایی کنید که چکار کنم.
"متشکرم"

وضعیت: باز (پاسخ رایگان)
مهارت: هيئت مدیره
1 پاسخ
2,567 بازدید
تاریخ ثبت: ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ ۱۵:۳۹